Project Description

H ενημερωτική εκστρατεία ήταν ενταγμένη στο πλαίσιο μιας μεγάλης καμπάνιας που υποστηρίχθηκε από τη φαρμακευτική εταιρεία Roche Hellas. Το πρόβλημα ήταν ότι οι άνθρωποι “κουμπώνονται” στο άκουσμα της λέξης “καρκίνος” και αρνούνται να ενημερωθούν για την αξία της πρόληψης.

Έτσι, αντί να στήσουμε το κλασικό περίπτερο ενημέρωσης με προωθητική ομάδα που θα μοίραζε φυλλάδια, επιστρατεύσαμε ηθοποιούς – αγάλματα δρόμου, που ντυμένοι περίεργα, μένουν ακίνητοι επί ώρα, μέχρι κάποιος να αφήσει ένα νόμισμα μπροστά τους, οπότε αλλάζουν στάση. Δημιουργήσαμε ένα stand μπροστά στο βάθρο του ηθοποιού με μήνυμα: “Μη δώσεις χρήματα. Πάρε ένα φυλλάδιο και θα αλλάξω στάση. Ίσως αλλάξεις και συ!”. Στο stand ήταν μία στοίβα με φυλλάδια. Κάθε φορά που κάποιος έπαιρνε ένα φυλλάδιο ο ηθοποιός άλλαζε στάση.

Το αποτέλεσμα ήταν πλήθος κόσμου να περικυκλώνει συνεχώς τους ηθοποιούς. Τα ενημερωτικά φυλλάδια εξαντλήθηκαν τόσο γρήγορα που χρειάστηκε να ξανατυπώσουμε. Stands με ηθοποιούς – παντόμιμους λειτούργησαν στο Σύνταγμα, στη Φωκίωνος Νέγρη και στον σταθμό του τρένου στο Μαρούσι. Ο κόσμος πήρε το μήνυμα της “αλλαγής στάσης” απέναντι στις προληπτικές εξετάσεις για τον καρκίνο, με έναν τρόπο ενδιαφέροντα, πρωτότυπο και κυρίως αποτελεσματικό.